tiistai 30. heinäkuuta 2013

figuheräteostoksia (?!)

Mi-Mi-Miracle Mikurun-run!

Kuten kuvasta näkyy, hyllyyni on jälleen löytänyt tien yksi uusi ihanuus~♥ no, ei aivan uusi kuitenkaan kun ostin sen Anikin osto- ja myyntipalstalta. Mutta anyways! Kyseessä on siis Max factoryn Mikuru Asahina 1/8 scale figuuri. Aivan sulonen (*д*) Olin niiin onnellinen että satuin löytämään tän ihanuuden, sillä sain tän tosi halvalla, melkeinpä uudenveroisessa kunnossa (ja ottaen vielä huomioon että Good Smilen figu, ja vahempaa tuotantoa mitä ei juuri mistään enää löydä). Luckyy~ (*≧▽≦)
Kiitokset myyjälle vielä!!



Piti laittaa Yuki tuonne samalle hyllylle, koska ne sopii hyvin yhteen tuossa ლ(´ڡ`ლ)


ps: itselleni ostin tämän lahjaksi, koska ylihuomenna syntymäpäivä..  (;° ロ°) my god. Täysi-ikäisyys, täältä tullaan.



2 kommenttia:

  1. Mui! Ihana Mikuru, tosi hyvä löytö! ^3^ Menin heti kuuntelemaan Mi-mi-mirakuru Mikurun-run-biisiä tämän postauksen innoittamana! x3

    Ahaa, Anikin osto-ja-myyntipalsta siis on vielä toiminnassa! Olen joskus ostanut sieltä japaninkielistä mangaa ja doujinsheja. Kurjaa kun koko Aniki-foorumi tuntuu olevan aika... hiljainen tätä nykyä.

    Kiitos kun liityit blogini lukijaksi ja - haa! löysinpäs toisenkin animefiguurikeräilijän blogin! Olen yrittänyt etsiä suomalaisia animefigukerääjä-blogeja mutta en ole löytänyt paljoa. :-O
    Innolla jään seuraamaan jatkoa. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos sinulle :3 mä etin suomalaisia bloggaajia jotka kirjottaa BJD:stä ja onneks satuin sinun blogin löytämään. Pitkään ollut jo haaveena oma BJD mutta oon vielä aika aloittelija koko hommassa.. ps: sun on tosi ihania ja söpöjä ;__;
      sitä osto-ja myyntipalstaa muuten päivitetään aika usein nykyäänki, olin tosi ilonen kyllä tosta löydöstä~

      Poista