maanantai 4. kesäkuuta 2012

Desuu~ ( ´ ▽ ` )


Desucon sen kun lähenee \(^o^)/ Oon lähössä kahden kaverin (+äiti) kanssa, itse kolmatta kertaa ja kamut toista. Viimevuonna cossasin Orochimarua Narutosta (ensimmäinen cossi, ei mikään maailman paras ;^^). Tänä vuonna tyydyn ihan vaan pukujen katseluun ja kuvaamiseen. Kirjotan sitte jotain ja pistän muutaman kuvan conin jälkeen.

Otin tänään muutaman kuvan mun huoneesta ja mun pikku vauvoista (nendoroideista)♥ Tarkotus olis hankkia uus nendo Desuconista. En oo kyllä päättäny vielä mikä, mut se riippuu tarjonnasta. Toivottavasti Urumin tai Omoin myyntipöydästä löytyy :3





DS/tietokone pelit ja Animet
Joo olin joskus kova Sims fani ^^;

LEN♥

Kuronuma♥ ja Maru-chan

4 kommenttia:

  1. Oh god mistä toi Kuronuma on peräsin?! Yritin viimeks japanista löytää figuja tosta, mut en löytänyyyy... ;__; IHANA!! <3

    VastaaPoista
  2. Kuronuman tilasin täältä
    http://www.archonia.com/mangashop/en/
    Valitettavasti ne on jo loppu :<

    Kimi ni todokesta ei tietääkseni oo valmistettu muita figuja, harmi kyllä. Ihana sarja♥

    VastaaPoista
  3. Jee minäkin olin Desussa! :3
    Harmi ettet cossannut, olisin saattanut tunnistaa kuka olit jos olisit cossannut :D

    ja ihanat julet ja muut kokoelmat ja figuurit sulla <3 voi mä en ite omista figuureita kun en uskalla ostaa, jos ostan ekan ostan toisen ja kolmanen ja kohta kaikki rahat mennyt niihin kun pitäis säästää japani vaihtovuotta varten :D paljonko sulla on figuureita? :)

    VastaaPoista
  4. yay Desu ^O^)/ joo ei oo cossaus ihan meikäläisen hommaa, mutta kait sitä vois jotain kehitellä sitten ens vuoden Desuun~

    kiitos kiitos ( harmi etten voi enää ostaa kovin julisteita, kun ei mahdu seinälle :D ). Yhdessä tammikuun päivityksessä (my room) näkyy mun hylly kokonaisuudessaan, ja kaikki figut myös :>

    VastaaPoista