sunnuntai 19. helmikuuta 2012

Cheesecake and Adventure time

Siinä meni sitten sekin viikonloppu. Sunnuntai kului erittäin mielenkiintoisissa merkeissä~ (ja mielenkiintoisella tarkoitan yksin herkkujen syömistä sohvalla disney channelia katsellen...). Lauantaina leivottiin juustokakkua (jota olen tämänkin päivän syönyt)♥ ...mun pitäs tosiaan vähän rajottaa tätä syömistä...Töissäkin tulee joka päivä syötyä jotakin herkkua, kun oikeen tyrkytettään leivoksia ja kakkuja naaman eteen ;; oh well. Pitkäaikainen tavoitteeni on ollut lihoa edes pari kiloa, mutta eipä se ole onnistunut. Mulla on tosi huono kunto, enkä harrasta oikein minkään näköistä liikuntaa. Viikonloput menee koneella istuessa ja herkkuja syödessä, silti olen edelleen alipainoinen..? lol wut
asiasta kolmanteen, katsoin tänäviikonloppuna myös Hetaliaa~ ...ensimmäiset kymmenen jaksoa, jonka jälkeen kyllästyin (T_T) mää en oikein ymmärrä miksi se on niin suosittu...olihan se ihan hauska välillä ja muuta, mutta..ei oikeen napannut. Se lopputunnari oli kuitenkin ihan hyvä, jäi soimaan päähän~♪
Ei ole oikein viimeaikoina tullut katsottua animeakaan mistä kirjoittaa. Edelleen odottelen Haganain (Boku wa Tomodachi ga Sukunai) toista tuotantokautta (*>_<) jos sitä ylipäätään on tulossa...
Ainiin! kun laitoin yksi päivä sen mun tarinan Anikiin, niin se on luettu jo 32 kertaa♥ jeij~ mutta yhtään kommenttia ei ole vielä tullut (;_;) olisin kiitollinen niistä. Jos jotakuta kiinnostaa, se löytyy Anikin pörröisestä kirjoituskoneesta~ Comments please♥
Okei, tää oli sit tässä...anteeksi (-_-); ehkä mä meen syömään lisää juustokakkua...Moikka.

ihana Takeru♥ x3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti