lauantai 4. helmikuuta 2012

(*^▽^*)こんばんわ

Random iltapostaus~ Päivä on kulunut nopeasti (kun nukuin melkein puolet siitä). K-poppia kuunnellessa ja musiikkivideoita katsellessa, sain sitten niistä inspiraatiota laittautua vähän itsekkin huvin vuoksi~(äidille se oli enemmänkin järkytys, mutta jokaisellahan on omanlainen kauneusihanteensa~). Ollappa itsekkin yhtä kaunis kuin nuo k-pop tytöt (;__;)
En mää pidä itteeni mitenkään rumana, en vaan oo sen näkönen mitä toivoisin olevani...Jos mulla olis enemmän itseluottamusta, uskaltaisin ilmaista itteeni ulkonäön kautta enemmän. Oon aika ujo ja silleen ;; Mun on paljon helpompi avautuu ihmisille internetissä kuin kasvotusten. Oon kuitenkin persoonallisuuden suhteen oma itteni enkä yritä teeskennellä olevani muuta kuin mitä olen (^_^) Tiedän paljon tyyppejä jotka teeskentelevät olevansa ystäviä muiden kanssa, mutta oikeasti puhuvat paskaa selän takana... Sille asialle ei voi mitään, mutta minun mielestäni olisi parasta että asiat sanottaisiin suoraan (=.=)b

Näissä syvällisissä mietteissä on tämäkin päivä kulunut.
Kirjoitan joku päivä taas jostakin järkevästä, tämä nyt oli tälläinen random iltapostaus (tai onhan tämä koko blogikin melko random). Mitäs muuten tykkäätte uudesta ulkoasusta? Azusa-chan, cute as always♥ Tämä on kuitenkin vain väliaikainen, koska vaihtelen sitä muutenkin melko useasti JA pyysin mun erittäin lahjakasta ja hyvää ystävääni piirtämään tietokoneella mulle jonkun hienon kuvan tohon blogin etusivulle~♥ Saas nähdä millainen tulee, kunhan se saa sen joskus tehtyä! on näes niin ahkera aina koulussa ettei meinaa jäädä aikaa muulle (T3T) Anyways, viettäkää mukava viikonloppu jajaja Hei heii~♥

Niin surullinen video ja surullinen biisi ;__;♥ mut ihana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti